FeaturedIshrana i MršanjeNovosti

Voda s kolagenom: najnoviji trend oporavka

Izvor: pixabay.com

Kolagen je vezivno tkivo koje se nalazi u tijelu i dio je mnogo tvari u tijelu uključujući i zglobove. Kolagen se može naći u stvarima kao što je supa od kostiju ili se može kupiti u obliku praška, kako biste ga konzumirali kao suplement. Najnoviji način uzimanja kolagena je pomoću proizvoda voda s kolagenom.

Kolagen može biti odličan za trkače koji se bore s artritisom. Istraživanje je poprilično obečavajuće u pogledu kolagena koji pomaže u lječenju artritisa. Postoji mnogo vrsta kolagena i većina istraživanja je rađena na tipu 2. Većina boca vode sa kolagenom sadrži 60 kalorija i 10 grama proteina.

Šta tražiti

Kad kupujete vodu sa kolagenom trebate provjeriti sastojke. Idealno bi bilo da boca sa kolagenom sadrži vitamin C i tip kolagena 2. Kad pijete kolagen vodu imajte na umu da tako gradite kolagen u vašem tijelu. Imajući ovo na umu važno je da unosite i vitamin C sa kolagenom jer pomaže u olakšanju procesa izgradnje.

Nije zamijena za proteine u prahu

Kolagen voda nije zamjena za proteine u prahu ili za užinu poslije vježbanja. Proteini se sastoje od aminokiselina, kolagen nije potpuni izvor aminokiselina. Protein koji ima sve esencijalne i neesencijalne aminokiseline je potpuni protein. Da bi voda kolagen bila kompletna za oporavak, morat ćete dodati ugljikohidrate i malo više proteina na primjer jabuku i kuhano jaje.

Trkači bi trebali posmatrati 30 – minutni oporavak i nastojati pojesti 200 – 300 kalorija za to vrijeme. Ako ste završili brzinu ili sesiju težine, trebali biste paziti na odnos ugljikohidrata i proteina koji treba da bude 3:1. Ako ste završili trening dugog trčanja onda obavezno povećajte ugljikohidrate na 4:1. Ovo znači da maraton zahtjeva otprilike 80 grama škroba i 20 grama proteina.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured