FeaturedNovosti

Kako se zabaviti u ljetnoj sezoni trčanja

Izazov: pixabay.com

Ljetni period je prilično težak za trkače. Pretrpana sedmica i toplo vrijeme vam onemogućavaju da se posvetite svom treningu. Slijedi nekoliko sugestija kako da trčanje učinite zabavnijim ljeti.

Prijavite se za trku kratkih distanci 5K ili 10K. Ljetna sezona je puna kraćih događaja tako da ne bi trebalo da imate problem da nađete neki kratki događaj koji vam odgovara.

Umjesto intervalnih treninga dodajte ubrzanje ili brdski sprint na nekoliko vaših sedmičnih trčanja. Ova kratka i brza ponavljanja oduzimaju malo vremena ali su efikasan način za poboljšanje kondicije.

Izgradite solidnu arobenu bazu. Posvetite tri ili četiri sedmice laganom naporu dok postepeno povećavate kilometražu.

Trčite po osjećaju. Ostavite sat, GPS čak i vaš iPod kući i jednostavno trčite brzo onoliko koliko želite.

Sklonite se sa ceste idite na trail (brdsko trčanje). Trail vam nudi obilje pogodnosti uključujući puni trening za tijelo, mekšu površinu i bijeg od gradske gužve.

Uradite nešto drugačije. Jednom sedmično pokušajte kompletirati cross trening sa dodatnim aktivnostima kao što je trening joge, snage i HIIT trening ili idite u tretanu.

Upotrijebite kondiciju u nekim aktivostima kao što su avanturističke trke.

Istražite okolinu. Isplanirajte novu rutu za trčanje u novom parku, novom susjedstvu i na novim gradskim ulicama.

Pridružite se grupi. Pronađite lokalni klub za trčanje koji će vam omogućiti da se družite sa kolegama trkačima i da steknete nove prijatelje.

Spavajte više. U zavisnosti do vašeg rasporeda spavanja dodajte jedan dodatni sat spavanja ili nemojte koristiti računar ili mobitel prije kreveta.

Popravite ishranu. Ljeto je odlično vrijeme da jedete više svježeg voća i povrća, da pijete više vode za optimalnu hidrataciju.

“Začinite” svoj ljetni ormar. Kratki šorcevi, tanke majice, svijetle boje i dodatni pribor će učiniti vaše trčanje zabavnijim ljeti. Prihvatite ljetne trendove dok možete.

Ustanite rano ili ostanite dokasno. Ljeto nudi duži period dnevne svijetlost ali i toplije noći. Pokušajte trčati ujutro ili uveče kako biste iskoristili dnevnu svijetlost a izbjegli velike vrućine.

Vratite se na stazu. Želite biti brži trkač? Trčanje na treningu na 10K tempu je zabavan i efikasan način da popravite brzinu.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured