FeaturedSavjetiTrening

Kako se pripremiti za prvu desetku

Izvor: unsplash.com

Duže trčanje je možda i najbolji način da popravite svoju izdržljivost pa je to i jedan od glavnih razloga zašto bi trebali pokušati istrčati svoju prvu desetku.

Pažljivo planirajte trening

Planirajte trčanje dužine svake druge sedmice (dodajte po 1km svaki put). Održite svoj fitnes tako što ćete trčati najmanje 30 minuta svaki drugi dan. Kada dođu dani dužinskog treninga izaberite put koji će voditi pored vašeg auta ili kuće kako bi mogli uzeti hranu ili vodu.

Usporite

Tempo vašeg dužinskog treninga bi trebao da bude jednu ili dvije minute po kilometru sporije od vašeg uobičajenog tempa kojim trčite. Ako inače ne trčite non-stop, napravite pauzu za šetnju nakon svaka 2 kilometra.

Dodajte goriva

Ako ćete biti vani duže od jednog sata, pojedite nešto slatko (npr. par žele bombona) od 30 do 40 kalorija za svaka 3 pređena kilometra. To će obnoviti zalihe glikogena vaših mišića.

Pravilno se oporavite

Pojedite užinu (oko 250 kalorija) koja sadrži uhljikohidrate i proteine u roku od 30 minuta od završetka trčanja. Hodanje od 10 do 15 minuta poslije trčanja može pomoći u sprječavanju upaljenosti. Kako bi opustili umorne mišiće, okupajte se u vrućoj vodi.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured