FeaturedNovosti

Da li trebate jesti prije nego odete na jutarnje trčanje?

Izvor: pixabay.com

U najtoplijim mjesecima ljeta smo i puno trkača se budi rano kako bi prešli određen broj kilometara i kako bi pobijedili topao dan. Kako trkači vježbaju kroz tople mjesece i pripremaju se za jesenske trke, evo nekoliko smjernica koje trebate slijediti kako biste optimizovali vaša jutarnja trčanja.

Ako trčite manje od 45 minuta

Ako trčite kraću i lakšu distancu vaša jutarnja rutina može biti kratka i jednostavna. Za lagano trčanje ne morate toliko da brinete o hidrataciji i gorivu. Ako ste noć prije dobro večerali i popili veliku čašu vode prije nego ste izašli kroz vrata trebali biste biti dobro. Postarajte se da imate puno vode i dobar doručak poslije trčanja, ali ne morate biti previše spremni za jutarnje lagano 6K trčanje.

Ako trčite teška ili duga trčanja

Jedan od sportskih nutricionista je rekao “ako trčite gladni žrtvujete brzinu i intenzitet”. Loša strana trčanja na prazan stomak je ta što je teže trčati pogotovo ako trčite duže. Druga stvar koju žrtvujete kad trčite na prazan stomak je vrhunac intenzitet tako i kapacitet da radite inetrvale i intenzitet.

Ako vam je teško ujutro trčati bez doručka, budite se ranije kako biste imali dovoljno vremena da pojedete užinu i da je probavite, na primjer maslac od kikirikija i bananu, vaše tijelo će se osjećati bolje na jutarnjem trčanju. Dodatno vrijeme ujutro osigurava da popijete dovoljno vode prije nego izađete kroz vrata. Ostati hidriran za vrijeme ljetnjeg trčanja je ključ.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured