FeaturedSavjeti

Jutarnji ili večernji trening – šta je bolje?

Izvor: pixabay.com

Jedna od najtežih stvari kod mršanja je održavanje kilograma nakon što ste ih skinuli. Spriječavanje ove vrste yo-yo efekta je pokazalo da ima ozbiljne zdravstvene posljedice.

Provedena istraživanja su potvrdila da su ljudi koji su uspjeli skinuti kilograme pretežno vrlo aktivini što je jedan od ključeva za uspjeh. To je očigledno. Ali kako se ljudi zapravo mogu držati tih trening navika?

Navedeno istraživanje je također pratilo akumuliranu aktivnost tokom normalne sedmice i u koje doba dana su bili najaktivniji ti ljudi koji su bili uspješni u održavanju skinutih kilograma.

Ti ljudi su bili aktivni na neki način skoro svaki dan u sedmici i fizičku aktivnost su učinili prioritetom. To znači da i kada nisu radili planirani trening – npr. dugo trčanje za vrijeme vikenda – oni su opet bili aktivni na neki drugi način.
Oni koji su ujutro imali najviše aktivnosti imali su najbolje rezultate.

Ali šta ako niste osoba koja voli jutarnji trening? Bez obzira na sve trikove koje koristite za trening, jeste li osuđeni na yo-yo efekat?

Dokle god vam je fizička aktivnost i stvaranje navike za trening dnevni prioritet, vrlo vjerovatno ćete biti uspješni isto kao i navedeni ljudi iz istraživanja.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured