FeaturedNovostiTrening

5 brzih načina da trening učinite zanimljivim

Izvor: pixabay.com

Bilo da se pripremate za određenu trku ili samo želite biti u formi – trening može biti naporan. Svakodnevno imate dilemu da li da izađete na trčanje i da se oznojite. 5 brzih načina da trenirate i da vam trening bude zadovoljstvo, a ne teret.

1. Promijenite scenarijo

Iako se ovo čini jednostavnim, stvarno može učinit još kraćim i ugodnijim. Bilo da ste navikli na gradski pejzaž ili na trail stazu, prebacivanje sa gradske ulice na mekšu stazu može vam dati promijenu koju trebate. Također trčanje na cesti može pripremiti vaše noge za sljedeću trku i ako prelazite sa ceste na trail ovo može dati oporavak vašim nogama koji ste trebali.

2. Uradite fartlek

Ako nemate puno vremena ili ako osjećate da nema šanse da ćete ići na trčanje skratite trčanje i pokušajte sa fartlekom. Ako se pitate da li ste pročitali pravu riječ sigurno je da jeste. Fartlek je odlično za takmičenje sa stalnim promijenama brzine. Ako osjećate da se malo znojite, odličan trening može da traje 30 – 45 minuta sa guranjem od 30s svakih 2 – 3 minute. Ovo vam omogućava da se oporavite nakon povećanja tempa.

3. Tempo trčanje

Zajedno sa fartlekom ako osjećate da napredujete u treningu ili treba samo da se gurnete tempo je odličan trening za izgradnju. Izlazak na tempo trčanje može pomoći da dosadno trčanje učinite zanimljivijim i mentalno/fizički budete spremni da sljedeći put trčite puno više.

4. Ponavljanje

Ako imate vremena za ponavljanje vježbi ovo je odličan način za izgradnju. Ponavljanje vježbi odličan je test za cijelekupnu kondiciju. Izlazak korz vrata i ponavljanje vježbi je odličan način za vježbanje bržeg tempa. Ali umjesto da se patite sa tempom možete uzeti pauzu poslije svakog ponavljanja i vježbati brži oporavak prije nego pređete na sljedeće ponavljanje. Na primjer 10 – 15 minuta zagrijavanja, 4 – 6 X 800 metara ponavljanja na tempu trke, 10 minuta hlađenja.

5. Novi teren

Bilo da ste kralj brda ili gospodar otvorene ceste promijena terena može vam pomoći da se pripremite za bilo koju vrstu trčanja. Trčanje na brežuljkastom terenu ne samo da radite teže za savki kilometar nego je jedan od najboljih načina da se pripremite za trku. Isključivanje trčanja na brdu jedan dan i trčanje na cesti ili trail trčanje može učiniti vaš uobičajeni tempo lakšim. Povećava vaše samopouzdanje!

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured