FeaturedIshrana i MršanjeNovosti

Kako gubitak težine utiče na brzinu trčanja?

Izvor: pixabay.com

Svako ima različite razloge zbog kojih želi da smrša i kad o tome razmišlja na normalan način, mršanje postaje potpuno razumno. Iako ne možemo reći da svi trebaju da smršaju, trkači dolaze u različitim oblicima i veličinama, većina ljudi upadne u svijet trčanja zato što želi da smrša.

Ako ste izgubili kilograme i povećali kilometražu tokom treninga, možda ćete se zapitati kako gubitak težine utiče na brzinu trčanja, ili da li će me gubitak težine učiniti bržim? Oba su pitanja dobra, ali odgovor je nažalost “zavisi”.

Postoje dokazi da gubitak težine utiče na brzinu, studija koja je rađena u Americi dokazuje da sa gubitkom težine od 5% poboljšamo brzinu za 3.1%. Generalno govoreći što manje težine treba da pomjerite brže ćete se kretati.

Istina je da najbrži trkači na svijetu imaju vrlo specifičan tip tijela koji radi u njihovu korist. Oni nisu samo mršavi, oni također imaju tendenciju da imaju duže udove, vitke listove i kraći torzo (u poređenju sa elitnim plivačima) i obično nisu visoki.

Ako niste rođeni sa ovim tipom tijela šanse su male da ćete biti elitni trkač bez obizira koliko izgubite na težini. Ali ako samo želite da smanjite vrijeme za nekoliko minuta, poboljšajte svoje tijelo, izgubite mast i održavajte mišiće.   

Gubitak težine može pomoći da poboljšate vrijeme trke, ali ne na račun vaše ishrane. Nažalost ljudi ukidaju kalorije i ograničavaju unos ugljikohidrata koji trebaju tijelu za vrijeme trke.

U svijetu društvenih medija gdje smo preplavljeni slikama alarmantno mršavih i mišićavih sportista, lako je oblikovati tijelo da bude kao sa slike, ali ako su performanse vaš cilj odbacite vagu i obratite pažnju na vaš sat.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
2
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured