FeaturedIshrana i MršanjeNovosti

7 savjeta za pripremu obroka

Izvor: pixabay.com

Priprema obroka je sad trend. Zašto i ne bi bio trend, kad je obrok pripreljen kod kuće bolji od hamburgera.

Argumenti za pripremanje obroka kod kuće:

  • Trbušni mišići se prave u kuhinji – domaća jela imaju manje kalorija i uravnoteženija su. Tačno znate šta unosite i ovo vam pomaže kod mršanja.
  • Štedi vam vrijeme tokom sedmice.
  • Pripremanje obroka je jeftinije od jedenja napolju.
  • Spremni ste da se borite protiv napada gladi zdravim namirnicama.
  • Mnoge ljude kuhanje opušta.

Koji je najbolji način pripreme obroka? Odvojite jednu ili dvije noći u sedmici i pripremite užinu i obroke za duge radne dane. Trebate više upustava? 7 savjeta za pripremu obroka:

1. Kuhajte velike porcije

Najednostavniji savjet: u budućnosti kuhajte velike porcije! Imate slatki krompir sa karijem u nedelju? Npravite dvije ili tri porcije dodatno kako biste i sutra imali ručak – bez puno napora.

Ako kuhate tjesteninu ili quinou slobodno skuhajte više, ono što vam ostane možete ostaviti u frižider i koristiti sljedeći dan.

2. Optimalno skladištenje

U kući uvijek imajte dovoljno posuda za skladištenje i transport, ali izbjegavajte plastične boce. Staklene flaše su odlične za transport smoothies, tegle su odlične za zob sa voćem ili orasima i konzerve od nehrđajućeg čelika su odlične za salate ili kari.

3. Smoothie za ponijeti

Smoothie je idealan za gubitak težine: Treba vam samo 1 minuta za pripremanje i može da zamijeni jedan obrok u danu. Izrežite voće i povrće i podijelite ih na manje procije i zamrznute ih ako želite. Ovo vam omogućava da čuvate voće i povrće dugo, a da ne izgube minerale i vitamine. Samo pomješajte sastojke i ujutru ćete za kratko vrijeme imati zdrav doručak.

4. Čvrsto kuhana jaja

U kući uvijek treba da imate jaja zato što su jaja odličan izvor proteina i vitamina. Tvrdo kuhano jaje je način kako da izbjegnete kasnije žudnju za hranom. Problem je što u većinu šerpi može stati samo pet jaja. Ali ovaj problem možete rješiti tako što ćete ih ispeći u peći. Vrlo jednostavno: zagrijete rernu na 170°C, uzmete tepsiju za maffine i poredate jaja i pecite oko 30 minuta. I to je to! Na ovaj način imate više tvrdo kuhanih jaja za konzumiranje.

5. Frižider je vaš prijatelj

Previše ste kuhali, ali ne želite to jesti cijelu sedmicu. Nije problem: mnoge namirnice se lako mogu zamrznuti.

6. Zdrava užina između obroka

Često smo u iskušenju da popodne posegnemo za slatokom. Vašem tijelu je potrena brza energija tokom dugih radnih dana. Budite spremni na ovo, kako biste ovo izbjegli kod kuće napunite teglu sa orasima, voćem ili crnom čokoladom i ponesite na posao. Ovo će vam pomoći da izbjegnete popodnevnu potrebu za hranom.

7. Raznovrsnost je začin

Jedete istu stvar svaki dan? Ovo može brzo da dosadi. Pripremanje obroka može pomoći da dodate raznovrsnost vašoj prehrani. Pripripremite različite namirnice koje možete kombinovati kako želite. Piletina u kombinaciji sa rižom i brokulima je odličan izbor, ali također ima dobar okus i u kumbinaciji sa miješanom salatom.

Zadnji savjet: Uredu je, ako vam je dosadilo kuhanje, da jedete vani u restoranu. Samo pripazite da se držite zdrave rutine tokom ostalih dana u sedmici.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured