FeaturedIshrana i MršanjeNovosti

Zdrave namirnice koje ne bi trebali jesti prije trčanja

Izvor: pexels.com

Obrok prije trčanja je “umjetnost” jer ne želite da budete gladni, također ne želite ni da se prejedete i u obzir još morate uzeti varenje hrane. Može biti teško zadovoljiti ove zahtjeve i zbog toga ovdje ćemo navesti  namirnice koje ne bi trebali jesti prije trčanja. Važno je da znate da su ove namirnice dobre za vas samo nisu dobre prije trčanja.

Postoje tri osnovne stvari koje ne bi trebali unositi prije trčanja, a to su protein, vlakna i masti jer im je potrebno dosta vremena da se probave i mogu da naruše vaše performanse. Na primjer izbjegavavajte salatu od graha prije trčanja. Salata od graha može biti obrok nekoliko sati prije trčanja, ali ne i obrok koji imate prije trčanja.

Trčanje sa “praznim stomakom” je opcija ako trčite rano ujutro. Ali to opet zavisi od toga koliko dugo trčite, ako trčite manje od sat onda je uredu da trčite sa “praznim stomakom”, ali ako trčite duže potrebno je da uneste kalorije.

Namirnice koje su dobre za vas, ali nisu dobre prije trčanja:

Salata

Povrće je sjajno i nešto što trebate dodati svojoj ishrani, ali nemojte jesti salatu od kelja prije treninga. Mnogo zeleniša može otežati probavu tako da ako volite salatu za ručak, a idete poslije na trčanje pobrinite se da stomak ima dovoljno vremena da probavi hranu. Određene vrste povrća su teško probavljive kao što je celer, prokula i brokula dok je drugo povrće kao što je slatki krompir i cvekla lakši za probaviti.

Humus

Mnogi imaju problema sa varenjem mahunarki i leblebija je možda najveći kivac. Dok je humus i povrće odlično opet trebate paziti da prođe dovoljno vremena od obroka do trčanja. Previše vlakana prije trčanja može biti problem.

Čia sjemenke

Male sjemenke su odlične za čia puding, za kaše, čak i za džem. Ali ove male namirnice mogu da izazovu problem u želducu kod trkača. Sa velikom količinom vlakana, masti i proteina ova hrana treba minute za probavu.

Piletina

Puno proteina prije trčanja može izazvati probleme sa želudcem. Pokušajte zadržati nizak nivo proteina sat prije trčanja pa iz tog razloga preskočite pileća prsa prije trčanja. Sačuvajte proteine poslije trčanja kad vaši mišići trebaju pomoć u oporavljanju.

Kikiriki puter

Banana i kikiriki puter su namirnice u koje se trkači zaklinju. Ali kikiriki je mastan, iako je dobar za vas, može da izazove “pustoš” u stomaku trkača. Ovu namirnicu koristite 90 minuta prije trčanja ili je ostavite za konzumaciju poslije trčanja.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured