FeaturedNovosti

Trčanje ljeti znači da morate slušati vaše tijelo

Izvor: pixabay.com

Ljeto može biti ugodna sezona za trčanje i treniranje, ali ima i ono svoj dio rizika.

Visoke temperature i vlažnost mogu gurati tijelo do fizičkih granica. Dehidracija, pregrijavanje, grčevi u mišićima i pretjerano izlaganje suncu vrlo su stvarni i ozbiljni rizici koje je potrebno razmotriti i izbjeći.

Bitno je da budete spremni prije, tokom, i nakon trčanja:

  • Ostanite hidrirani tokom cijelog dana
  • Trčite rano ujutro ili kasno uveče
  • Trčite na stazama koje pružaju pristup tečnosti
  • Nosite vlastitu tečnost i gorivo
  • Nosite odgovarajuću odjeću i koristite kremu za sunčanje
  • Hidrirajte se, napunite gorivo i oporavite se poslije trčanja
  • Koristite hidratantnu kremu.

Ako u bilo kojem trenutku dok trčite počnete osjećati vrtoglavicu ili mučninu ovo su sigurni znakovi da ste dehidrirali. Odmah prestanite sa trčanjem. Ako je moguće, odmah unestite tečnost koja sadrži ugljikohidrate i elektrolite. Završite trening, pokušajte ponovo trčati nakon što se počnete osjećati bolje.

Svi reagujemo drugačije i naša sposobnost da tolerišemo toplotu i vlažnost će varirati u zavisnosti od posljedica i okolnosti. Naučite da slušate vaše tijelo i negove granice kako biste izbjegli povrede.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured