FeaturedIshrana i MršanjeNovosti

4 zdrava načina da iskoristite ostatke hrane od praznika

Izvor: pexels.com

Praznici su iza nas i ovo znači da mnogi ljudi gledaju ogromnu količinu hrane koja se nagomilala u njihovom frižideru.

Ovo je ujedno i doba godine kada ljudi počinju raspravljati o svojim nadolazećim dijetama, o Januaru bez šećera i sokovima za čišćenje organizma.

Nekoliko ideja za trkače koji imaju viška hrane:

1. Poslastice su samo “fancy” gelovi

Kolače, poslastice i ostala slatka/slana jela koja se nalaze na vašem stolu možete da se koristi kao gel. Gelovi su uglavnom šećer i sol, što znači da će preljev od javorovog sirupa napraviti isto što i gelovi koje kupite u prodavnicama. Spakujte nekoliko kolačića ili poslastica i izađite na trčanje.

2. Razmislte o ostacima kad pripremate veliki obrok

Bez obzira šta ste sve imali za obrok za vrijeme praznika, razmislite o tome da ostatke od tih obroka ostavite za predstojeće dane. Ispržite veliku tavu povrća, skuhajte smeđu rižu i dobiti ćete dobar prilog za puretinu, šunka ili proteine po izboru.

3. Supe su vaš prijatelj

Ako ste pripremili obrok od mesa nemojte bacati kosti jer se kosti mogu iskoristit za pravljenje supe. Možete napraviti supu s povrćem, obično s mrkvom, lukom, bijelim lukom i začinima. Jednom kad se skuha, supa se napuni kolagenom koji je strukturni protein koji se nalazi u koži i drugim vezivnim tkivima. Kolagen može pomoći kad je u pitanju zdravlje zglobova.

4. Višenamjensko povrće

Kuhano povrće je odlično s jajima i pečenjem. Ako vam je ostalo povrća napravite rižu s jajima i brokulama kao brz i jednostavan ručak. Kuhani slatki krompir je također odličan s pečenjem kao i muffini od slatkog krompira.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured