FeaturedIshrana i MršanjeNovosti

5 koristi od jabukovog sirćeta za trkače

Izvor: pixabay.com

Jabukovo sirće je glavni sastojak u svakoj ostavi, ovaj napitak je prirodni detox.

Jabukovo sirće dobija svoje prirodne moći od prirodnih jedinjenja poput sirćetne kiseline, kalijuma, magnezijuma, probiotika i enzima – koji doprinose sposobnosti jabukovom sirćetu da očisti tijelo od štetnih bakterija, virusa i toksina. Moćan je eliksir koji je odličan za cijelo tijelo bez nuspojava.

Ali malo ljudi zna da je jabukovo sirće posebno dobro za trkače. Bilo da se borite s grčevima u mišićima ili sa znojem koji ima neugodan miris poslije trčanja, mnogi problemi koji nas muče prije i poslije trčanja.

Koristi od jabukovog sirćeta za trkače:

1. Reguliše ph nivo u organizmu

Sunce je napolju, idete na trčanje i počinje grčenje mišića. Obično ovo nije znak iscrpljenosti ili povrede mišića, već da postoji ph neravnoteža u organizmu – na primjer možda možda niste unijeli dovoljno magnezijuma ili kalijuma. Jabukovo sirće pomaže u rebalansu organizma i šalje elektolite u krvotok. Ako konzumirate jabukovo sirće poslije trčanja ono vam može pomoći s nadopunjavanjem elektrolita koje ste izgubili.

2. Može pomoći da mirišete svježe

Možda jabukovo sirće neće zauzeti mjesto vašeg omiljenog dezoderansa., ali ako vam se za vrijeme trčanja čini da posebno loše mirišete možda je vrijeme da probate jabukovo sirće.

Jabukovo sirće je probiotik koji ubija loše bakterije koje su krivci loših mirisa. A vaši pazuhi su uzgajalište loših mirisa. Nanesite malo jabukovog sirćeta na pauze da neutralizirate bakterije.

3. Stabilizuje nivo šećera u krvi

Redovno konzumiranje jabukovog sirćeta može pomoći u smanjenju nivoa šećera u krvi i održavanju ravnoteže – ovo je razlog zašto se jabukovo sirće preporučuje dijabetičarima. Za trkače, izbjegavanjem povećanja i smanjenja šećera u krvi smanjujte rizik da ćete “udariti u zid” što se obično dešava kad vam nivo glukoze naglo padne.

Umjesto da vam šećer u krvi padne poslije jela, jabukove sirće pušta glukozu u krvotok tokom dužeg vremenskog perioda.

4. Podržava zdravlje crijeva i poboljšava varenje

Nema ništa gore nego kad odete na trčanje, osjećate vjetar u kosi i odjednom se morate tražiti najbliži wc. Ako patite od nadutosti, proliva i gasova jabukovo sirće će vam biti najbolji prijatelj.

Zahvaljujući enzimima i probioticima koji se nalaze u jabukovom sirćetu on uravnotežuje vaš probavni sistem povećavajući proizvodnju želčane kiseline.  

5. Može umanjiti tromost

Jabukovo sirće vam pomoći da trčite jače i duže zato što je prirodan detoks. Jabukovo sirće pomaže dok stimuliše kardiovaskularni sistem i zahvaljujući ocatnoj kiselini smanjuje želju za šećerom i povećava vaš metabolizam.

Jeste li spremni da poćnete konzumirati jabukove sirće? Predlažemo da se odlučite za sirovu, organsku i nefiltriranu sortu. Ovo znači da su dobre bakterije i enizimi i dalje netaknuti.

Odlučite se za konzumiranje jabukovog sirćeta pored toga što će vam pomoći sa zdravljem, mogo bi vam pomoći da ostvarite sljedeći najbolji rekord.

What is your reaction?

Excited
0
Happy
0
In Love
0
Not Sure
0
Silly
0

You may also like

More in:Featured