Umor

Umor i dijeta


OBJAVLJENO

31 Januara, 2020

OBJAVLJENO : 31 Januara, 2020


Osjećate se umorno za vrijeme treninga. Da li je kriva vaša dijeta?

Postoji nekoliko faktora dijete koje je potrebno uzeti u obzir u slučaju trajnog umora. Trajni umor može poprimiti različite oblike, ali se često manifestuje kao hronični umor s bolovima u mišićima i zglobovima i nemogućnost oporavka. Ljudsko tijelo je složen sistem i ako osjećate da je vaša dijeta dobra i da jedete dovoljno, ali i dalje nemate energije trebali bi da uzmete neke stavri u obzir.

Unos energije

Ne možemo govriti o umoru, a da ne razmotrimo relativni manjak energije. Česta greška sportaša je to što ne jedu dovoljno kako bi podržali njihov intenzitet treninga. Ponekad su pojedincima koji imaju puno toga da rade potrebni dodatni podsjetnici da jedu, tako da planiranje obroka može pomoći da spriječite preskakanje obroka i užine. Na primjer, napravite raspored tako da vam je doručak između 8h i 10h ujutro, ručak između 12h i 2h popodne, popodnevna užina od 3h do 4h i večera od 5h do 7h naveče, ovo je dobar način da ne preskačete obroke u toku dana.

Nedostatak vitamina ili minerala

Kvalitet je važan isto koliko i količina. Mnogi ljudi mogu lako pronaći ključne minerale kao što je vitamin B i željezo koji su ključni za energiju tijela i pomažu kod korištenja kisika. Da biste utvrdili bilo kakve nedostatke korisno bi bilo da posjetite doktora i date krv na analizu.

Životni stil

Spavanje i stres također mogu doprinjeti umoru. Nedostatak sna može uticati na razinu hormona i na sposobnost prilagođavanja na treningu. Stres može uzrokovati da nivo hormona kortizola ostane visok i ostavi vam osjećaj iscrpljenosti. Postavljanje rasporeda spavanja ili dodavanje svakodnevne meditacije može vam pomoći u borbi protiv ova dva problema.

Medicinska razmatranja

Zbog upalnog i štetnog dejstva koji utiče na gastrointestinalni sistem poput celijakije, Crohnsa i Colitisa utiču na sposobnost tijela da apsorbuje vitamine i minerale. Hipotireoza može također uzrokovati da se tijelo osjeća kontinuirano iscrpljeno zbog nedostatka proizvodnje hormona štitne žljezde koji su potrebni da vašem tijelu pomogne da proizvde energiju. Simptomi poput bolova u stomaku, nerovoza, neobjašnjivo povečanje težine, gubitak kose ili osjetljivost na hladnoću mogli bi biti ozbiljan problem i zbog toga bi trebali posjetiti doktora.

Copyright © 2020 TRCANJE.BA