Tečne kalorije

Visokokalorična pića i zdrave alternative


OBJAVLJENO

12 Decembra, 2019

OBJAVLJENO : 12 Decembra, 2019


Kad je riječ o pračenju hrane, prvo na šta pomislite je pračenje onog što jedete? Ali da li pratite šta pijete? Mnogi ljudi podcjenjuju tečne kalorije.

Gazirana pića, voćni sokovi, energetska pića i alkoholna pića su puna kalorija. Da li znate koliko kalorija pijete?

Savršeno piće za žeđ

Uvijek biste trebali piti vodu kad ste žedni. Ima nula kalorija i nadopunjuje vaše tijelo. Kad je vruće napolju ili intenzivno trenirate treba da pijete puno tečnosti.

Bezalkoholna pića:

Ova pića su posebno kalorična:

  • Gazirana pića (250ml) = 105 kalorija, 9 kocki šećera
  • Ice tea (250ml) = 70 kalorija, 6 kocki šećra
  • Voćni smoothie (250ml) = 135 kalorija, 10 kocki šećera
  • Sok od naradže (250ml) = 115 kalorija, 8 kocki šećera
  • Energetska pića (250ml) = 116 kalorija, 9 kocki šećera
  • Jogurt sa aromom voća (250ml) = 160 kalorija, 10 kocki šećera
  • Izotonični napitak (250ml) = 60 kalorija, 5 kocki šećera.

Alkoholna pića:

  • Bijelo vino (250ml) = 250 kalorija, 5 kocki šećera
  • Crveno vino (250ml) = 210 kalorija, ½ kocki šećera
  • Pivo (250ml) = 100 kalorija, 0 kocki šećera
  • Piña colada (250 ml) = 235 kalorija, 9 kocki šećera

Dakle možete vidjeti da su “zdrava” pića sve samo ne kalorična. Većina kupljenih smoothiea se uglavnom sastoje od voća ovo objašnjava zašto je njihov sadržaj šećera visok.

Alkohol ima 7 kalorija po gramu (gotovo koliko i masti) i zato ima veliku količinu kalorija. Samo iz ovog razloga trebali biste piti umjerno alkohol ili ga ne piti nikako. Međutim, s nekoliko savjeta i trikova možete konzumirati manje kalorija.

Tražite li zdrave alternative?

Prirodno aromatizirana voda

Obična voda za vas nije dovoljna? Voda s voćem i povrćem je novi trend. Dodajte svježe bobice, đumbira, kriške limuna ili krastavace i svježeg bilja u vodu. Što je voće i povrće duže u vodi to će okus biti intenzivniji.

Domaći ledeni čaj

Zašto kupovati ledeni čaj ako ga možete jednostavno napraviti kod kuće? Napravite lonac crnog čaja i ostavite da se ohladi. Pomješajte malo svježeg limunovog soka, krišku limuna i listove mente i ostavite u frižider preko noći. Ako želite da bude malo slađi dodajte kašiku meda ili malo stevije.

Kokosova voda

Kokosova voda sadrži visok nivo kalijuma. Nije bez kalorija jer 100ml sadrži 10 kalorija. Ali defintivno je zdrava alternativa u poredbi s gaziranim pićima. Ima najbolji ukus kad se posluži hladan.

Smoothie s voćem i povrćem

Smoothie koji su kupljeni u prodavnici obično sadrže puno šećera. Napravite sami smoothie kod kuće. Ali zapamtite da je manje više. Često sve što vam treba su 4 ili 5 namirnica. Povrće (krastavica, špinat, kelj, peršun) bi trebala služiti uvijek kao osnova za smoothie. Nakon povrća ide voće, superhrana u prahu i tečnost mogu zakružiti vaše piće.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA