Veganska ishrana

Veganska ishrana: šta raditi, a šta ne


OBJAVLJENO

5 Decembra, 2019

OBJAVLJENO : 5 Decembra, 2019


Nije tajna da je dodavanje više svježeg, domaćeg i sezonskog povrća i voća u vašu ishranu pametna ideja.

Svaki pojedinac bi trebao unositi svježe proizvode u svoj organizam svaki dan jer oni imaju veliku količinu vlakana i makronutrijenata. Ali šta je s onim ljudima koji prelaze na vegansku ishranu jer misle da će tako izgubiti kilograme, jesu li oni upravu?

Važno je ako prelazite na vegansku ishranu da to radite na pametan i zdrav način.

Šta raditi, a šta ne kad je u pitanju veganska ishran

Šta treba – opskrbite se povrćem

Puni su vlakana i mirkonutrijenata koji igraju važnu ulogu da se osjećate sito i puni energije. Čak i ako ste osoba koja voli da jede meso, pokušajte da konzumirate što više povrća.

Šta treba – dodajte probiotike

Mliječni proizvodi sadrže probiotike (dobre bakterije) koje žive u našim crijevima. Kad eliminišete mliječne proizvode iz vaše ishrane, važno je da pronađete druge veganske izvore probiotika: kokosov jogurt i fermetiranu hranu kao što je kiseli kupus i kombucha. 

Šta treba – pratite hranjive sastojke

Prije prelaska na novi stil ishrane važno je da pratite hranjivost namirnica kako biste znali da li dobivate dovoljno makronutrijenata i mikronutrijenata koje vaše tijelo treba.

Šta ne treba – samo unositi ugljikohidrate

Trebate proteine u vašoj ishrani, pa je ključno da ne jedete samo vegansku tjesteninu. Morate biti kreativni kako biste bili sigurni da uključujete dovoljno proteina i masti u ishranu. Isprobajte recepte kao što je zdjela bobica sa bananama i supa od tikve i krompira tako da vam nikad neće biti dosadno ako izaberete veganski način ishrane.

Šta ne treba – postati vegan da biste bili kao vaš prijatelj ili vaša omiljena slavna ličnost

Vaša ishrana bi trebala biti nešto zbog čega se osjećate dobro, što vam daje energiju i ne čini da žudite za svim što vidite. Uredu je isprobavati nove dijete, ali budite iskreni prema sebi i odlučite iskreno da li je to pravi izbor za vas.

Šta ne treba – razmišljati da je nešto zdravo samo zato što je vegansko

Postoji toliko prerađene i zapakirane veganske hrane koja može sabotirati vaše ciljeve. Morate čitati etikete na hrani kako biste bili sigurni da nema skrivenih šećera, dodatnog natrijuma ili prezervativa koji neće pomoći u ostvarivanju vaših ciljeva.

Dakle vi koji želite da pređete na vegansku ishranu budite sigurni da to radite iz pravih razloga i pažljivo birajte namirnice kako biste osigurali uravnoteženu i zdravu ishranu.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA