Čisto jedenje

Zdrava hrana za zdravo tijelo


OBJAVLJENO

28 Novembra, 2019

OBJAVLJENO : 28 Novembra, 2019


Manje ugljikohidrata, Atkins, Paleo dijete – probali ste ih sve? Novi trend ishrane naziva se “clean eating” ili u prijevodu čista prehrana. Međutim čista prehrana nije neka nova dijeta nego je koncept ishrane. Ime sve govori! Ako želite svoje tijelo dovesti u formu prije ljeta, čista prehrana vam može pomoći.

Termin “čista prehrana” odnosi se na to da se treba fokusirati na konzumiranje prirodne i cijelovite hrane. Nije riječ o izbjegvanju kalorija nego o zdravoj hrani.

Jedite normalno nekoliko puta na dan

Jedite 5 ili 6 puta na dan. U idealnom slučaju trebali biste jesti svako dva do tri sata. Nemojte preskakati ni jedan obrok pogotovo nemojte preskakati doručak. Pobrinite se da što više žvačete hranu najmanje 25 puta svaki zalogaj.

Izaberite cjelovite namirnice kad god je to moguće

Hrana koju konzumirate treba biti prirodna, neprerađena, nerafinirana bez aditiva. Svježe pripremljena ili kuhana hrana dostupna je bez pakiranja (pogotovo bez plastike) i idealna je.

Kombinujte namirnice mudro

Uključite u svaki obrok proteine i ugljikohidrate i što više vlakana. Voće i povrće na dnevnoj osnovi se podrazumijevaju, kad su u pitanju masti uzimajte biljne masti kao što masti iz ulja repice za kuhanje, maslinovo ulje za salate ili avokado umjesto putera. U glavnom držite se sljedećeg pravila: manje mesa, ali više povrća – uvijek svježe pripremljeno ako je moguće.

Nemojte piti kalorije

Jedan od bitinih principa je da se pijete 2l tečnosti na dan. Međutim, bitno je da izaberite piće bez kalorija.

Izbjegavajte šećer, alkohol i slične stvari

Pokušajte da izbjegavate sljedeće stvari: šećer, alkohol, natrijum, umjetne zaslađivaće i zasićene masti.

Ovaj princip čiste prehrane podudara se s preporukama Svjetske zdrastvene organizacije za zdravu ishranu. Ovo znači oni koji imaju čistu ishranu imaju koristi za svoje zdravlje. Plus, uredu je svako malo jesti nezdrave namirnice.

Zbog ovoga je pravilo 5:2 odlično: Jedite 5 dan “čistu hranu” i 2 dana uživajte u nezdravim namirnicama.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA