Trening

5 stvari koje ne trebate raditi prije treninga


OBJAVLJENO

21 Novembra, 2019

OBJAVLJENO : 21 Novembra, 2019


Bez obzira na to zašto trenirate, vaš uspjeh zavisi od toga šta radite prije i poslije treninga. Sljedeći put kad posegnete za grickalicama prije treninga razmislite da li je to dobra ideja.

Nastavite čitati kako biste saznali o čemu biste trebali razmišljati prije treninga kako biste izvukli maksimum iz njega.

1. Nemojte jesti previše prije treninga

Prije svega mali obrok pola sata prije treninga je dobar način da se napunite gorivom. Također, pomaže u stimulaciji vašeg sistema rano ujutro i daje vašem tijelu energiju koja mu je potrebna za pokretanje. Zato je važno šta jedete. Ponesite malo voća, krišku integralnog hljeba s medom ili grčki jogurt sa suhim voćem.

Savjet za ishranu: Držite se dalje od namirnica koje su pune vlakana prije treninga. Duže će vas držati punim, ali se sporije probavljaju. Vaše tijelo ne može brzo pristupiti energiji koja mu je potrebna za trening. Plus, vlakna stimulišu probavni sistem kad pijete puno tečnosti.

Generalno kad jedete puno, imat ćete osjećaj da ste teški. To je zato što vaš probavni sistem naporno radi i vaše tijelo onda ne može da iskoristi tu energiju za trening.

2. Nemojte vježbati bez cilja

Svaki put kad vježbate mislite o tome šta želite postići taj dan ili koristite trening plan koji će vam pomoći da dobijete neku strukturu. Ako imate jasan cilj veća je vjerovatnoća da ćete slijediti vaš trening. Biti ćete više energični i izbjeći ćete nasumične vježbe od kojih nemate koristi. Iskoristite vrijeme mudro.

Mislite o oporavku: Stigli ste u teretanu, ali niste motivisani ili vam nedostaje trening plan? Učinite vašem tijelu uslugu i nađite vremena za istezanje i oporavak. Također, možete koristiti foam roller da opustite duboko tkivo ili fasciju.

3. Preskočite statičko istezanje prije treninga

Svi imaju savjet kako se istegnuti. Dvije glavne vrste istezanja su statičko i dinamičko istezanje. Mnoga istraživanja pokazuju da istezanje ne samo da povećava vašu fleksibilnost nego je i prevencija povredama.

Kakvo istezanje je najbolje i kad:

  • Statičko istezanje je najefikasnije poslije treninga. Poslije vježbanja vaši mišići se počinju stezati. Istezanje vam pomaže da ih održite fleksibilnim. Nemojte zaboraviti možete se istezati i u danima odmora.
  • Prije vježbanja trebali biste zagrijati mišiće i tetive dinamičkim istezanjem. Pazite da se pažljivo istegnete. Cilj je da aktivirate tetive i pripremite se za vježbanje.

4. Nemojte piti alkoholna pića

Negativni efekti su očigledni: čak i samo mala količina alkohola je dovoljna da smanjite kontrolu koju imate nad tijelom. Ovo također utiče na kordinaciju i koncentraciju, što znači da nećete moći pravilno da vježbate ili ćete pogrešno procijeniti intenzitet. Osjeti ćete ovo sljedeći dan kad vam vaše tijelo kaže da ste pretjerali s treningom jer sad imate upaljene i napete mišiće i tetive.

5. Nemojte piti puno vode

Važno je da organizam bude hidriran, ali nemojte zbog toga popiti bocu vode prije treninga. Pijte male količine dok vježbate. Previše vode napuni će vaš želudac i može doći do mučnine i grčeva u stomaku.

Ako se osjećate iscrpljeno, pokušajte popiti kafu prije treninga. Istraživanja su pokazala da kafa pozitivno utiče na vaše performanse. Kofein stimuliše naš nervni sistem i naše neurotransmitere.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA