Namirnice

6 vrsta namirnica koje djeluju protivupalno


OBJAVLJENO

19 Novembra, 2019

OBJAVLJENO : 19 Novembra, 2019


Crohnova bolest, reumatoidni artritis, gastritis, depresija, rak i astma sve ove bolesti imaju zajedničku osobinu: mogu biti uzrokovane ili pogoršane upalom.

Dok upala može biti nekad dobra – kad pomaže u borbi protiv infekcije – hrnična upala može dovesti do zdrastvenih problema. Istraživanja su pokazala da je upala korijen svih bolesti.

Srećom, određene namirnice djeluju protivupalno i konzumiranje ovih namirnica može pomoći.

6 vrsta hrane koja dijeluju protivupalno

1. Zeleno povrće

Izvor: pixabay.com

Postoji razlog zašto se ove namirnice nalaze na svakoji listi zdrave ishrane. Zeleno povrće je puno antioksidanata koji pozitivno utiču na naše zdravlje. Sadrže i niz vitamina i snažne protivupalne flanofoide. Ljepota je u tome što zelenog povrća ima puno. Birajte između špinata, kelja, blitve, rukole i raštike.

2. Borovnice

Izvor: pixabay.com

Kvercetin (biljni pigment) se smatra snažnim antioksidantom koji pomaže kod upale i nalazi se u borovnicama. Činjenjica je da su borovnice pune antioksidanata. Jedno istraživanje je otkirlo da borovnice i jagode imaju puno različitih antioksidanata, pružajući vam širok spektar protivupalne zaštite svaki put kad pojedete šaku ovih namirnica.

3. Ananas

Izvor: pixabay.com

Ananas je još jedno prirodno protivupalno sredstvo. Puni su bromelaina, probavnog enzima koji pomaže u regulaciji imunološkog odgovora vašeg tijela, tako da ne reaguje na nepotrebne upale. Bromelain također doprinosi zdravlju srca. Ovo tropsko voće je puno minerala i vitamina, kalijuma i ima mangana u tragovima.

Dobro je znati: Ako želite da iskoristite antiupalna svojstva ananasa, pijite koncentrant ananansa koji sadrži mnogo veću kontrakciju bromelaina od zrelog ananasa.

4. Divlji losos

Izvor: pixabay.com

Losos je još jedna protivupalna hrana. Bogat je esencijalnim omega 3 masnim kiselinama. Masne kiseline koje se nalaze u lososu imaju koristi za srce, kožu i mozak.

Zanimljivo: Omega 3 pruža olakšanje od upale i čak smanjuju potrebe za protivupalnim lijekovima.

5. Čija sjemenke i sjeme lana

Izvor: pixabay.com

Ove male sjemenke ne samo da su bogate vitaminima i mineralima nego su i zdrav izvor esencijalnih masnih kiselina (kao što je omega 3) – koristan su izvor ako ne jedete meso. Čija sjemenke pomažu u borbi protiv upale, regulišu nivo holesterola i snižavaju krvni pritisak što ih čini odličnim za vaše srce. Također su bogate linolnom kiselinom, masnom kiselinom koja pomaže tijelu da bolje apsorbuje vitamine A, D, E i K.

6. Kurkuma

Izvor: pixabay.com

Kurkuma nije baš hrana, ali može biti vaš novi najdraži začin koji ćete koristiti stalno.

Kurkuma, žuto – narandžasti pigment kurkume – se smatra snažnim protivupalnim sredstvom. Mnoga istraživanja su testirala uticaj kurkume na različite vrste raka, dijabetisa, promjene zglobova (osteoartritis) i oštećenje mrežnice.

Kao što vidite ima prirodnih protivupalnih namirnica koje imaju beneficije za vaše zdravlje. Idite naprijed i uključujte što više ovih namirnica u vašu ishrnau.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA