Mozak

Koja vrsta vježbe najbolje utiče na mozak


OBJAVLJENO

22 Oktobra, 2019

OBJAVLJENO : 22 Oktobra, 2019


Nije rijetkost da se trkač prilagodi načinu života kako bi mogao iskoristiti zdrastvene pogodnosti. Svaki izlazak na trčanje čini za tijelo puno dobra – fizičke i mentalne nagrade su beskrajne.

Iako je gubitak težine jedan od najboljih nagrada, zdravlje mozga je isto tako je jedna od najboljih nagrada za one koji se bave sportom.

Već neko vrijeme istraživanja koja se rade dovode do istog zaključka – da trčanje dobro utiče na mozak. Kažu da fizička aktivnost povećava volumen mozga, a kod starijih trkača smanjuje probleme koje dolaze s godinama. Ovo su sve dobre vijesti.

Ali trkači koji su zainteresovani za aktivnosti kao što su cross trening, trening snage, joga i intenzivna sesija brzine možda žele znati koja je sesija najbolja od ovih svih.

Istraživanje koje je objvaljeno u jednom Američkom časopisu rađeno je na 3 različite grupe štakora sa tri različite vježbe: trčanje umjerenim tempom, intervalno trčanje s visokim intenzitetom na kolu i vježbanje s tegovima pričvršćenim za njihove repove. Svaka grupa je radila vježbe sedam sedmica. Poslije završetka istraživači su pogledali moždana tkiva da vide kako utiče na mozak.

Njihova otkriča: trčaje na daljinu imalo je najbolji uticaj na mozak. Istraživanje je otkrilo da što je veća kilometraža to je više moždanih stanica.

Šta je s trčanjem na visokom intenzitetu? Ova je grupa imala više ćelija ali nije imala nagrade koje je imala grupa koja je trčala na daljinu. Grupa koja je radila s tegovima bila je jača, ali to nije uticalo na njihov mozak.

Treba napomenuti da su istraživanja rađena na štakorima, a ne na ljudima zbog ovoga ljudi sigurno mogu očekivati veće pogodnosti za mentalno zdravlje.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA