Ciljevi

Postavljanje različitih ciljeva


OBJAVLJENO

Septembar 12, 2019

OBJAVLJENO : Septembar 12, 2019


Kao i kod svakog napora, važno je da imate ciljeve na kojima ćete raditi.

Isto vrijedi i za trčanje, treninge i trke.

Bez obzira na to želite li dosljedno trčati, trenirati za novu distancu ili poboljšati vaš najbolji lični rekord postavljanje ciljeva će vam pomoći da poboljšate izglede za postizanje ciljeva.

Svi ciljevi treba da budu pametni:

  • Specifični: Navedite tačno šta želite postići (šta, gdje, zašto).
  • Mjerljivi: Na koji način ćete pokazati da je cilj postignut.
  • Dostižan: Važno je da imate konkretan plan u kojem stoji na koji način želite da postignete ciljeve.
  • Realan: Ciljevi moraju biti izazovni, a ne na dohvat ruke.
  • Vremenski orjentisani: Kad ćete postići postavljene ciljeve? Imate li striktno vrijeme sa ključnim datumima i rokovima.

Također postoje važne vrste ciljeva o kojima treba razmisliti.

Ciljevi performansi (rezultati) su tradicionalna vrsta u kojoj objektivno nastojite završiti ili ostvariti nešto što se može mjeriti. Završavanje trke 5K ili trčanje 10K za manje od 45 minuta su primjeri ciljeva performansi.

Ciljevi procesa s druge strane stavljaju naglasak na navike, aktivnosti i ponašanja koja želite usvojiti i poboljšati. Oni će direkto ili indirektno doprinijeti postizanju ciljeva i pomoći će vam da uspješno razvijete vještine i znanje. Posvećenost trčanju četiri dana u sedmici, ili zdrava ishrana su primjeri procesnih ciljeva koji doprinose boljem trčanju. Korisno je ove ciljeve učiniti relevantnim ili uporedljivim sa onim što ste radili u prošlosti.

Niz kratkoročnih i dugoročnih ciljeva će također pružiti motivaciju, fokus, odgovornost i način za procjenu vašeg napretka tokom vremena. Neki ciljevi mogu biti jednostavni i ostvarivi uvijek, dok drugi trebaju biti izazovniji i ambiciozniji.

Postizanje kratkoročnih ciljeva će razviti samopouzdanje i pomoći kod oblikovanja i ostvarivanja dugoročnih ciljeva. Ciljevi uvijek treba da budu fleksibilni do određene mjere jer će neke trebati promijeniti. Iako je važno da se pridržavate ciljeva koje ste postavili, nemojte da vas obeshrabri ukoliko ne uspijete jedan od svojih ciljeva postići. S druge strane postoji veliki stepen zadovoljstva i radosti kad postignete postavljene ciljeve, zato je važno da nastavite postavljati ciljeve i rekonstruisati ih.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA