Raspoloženje

Kako povećati nivo raspoloženja


OBJAVLJENO

6 Septembra, 2019

OBJAVLJENO : 6 Septembra, 2019


Posljednje sedmice zime su depresivne za mnoge od nas. Ako je zimska depresija ove sezone imala čvrst stisak ne biste trebali čekati proljeće da se protresete. Dnevna trka je odličan način da se oraspoložite. Trčanje povećava nivo serotonina.

Šta radi serotonin?

Mnogi ljudi znaju serotonin kao hemikaliju u vašem mozgu koja vas čini srećnim. Kad nivo serotonina padne i raspoloženje vam pada. Preciznije serotonin utiče na raspoloženje, pamćenje, žudnju za hranom, toleranciju bola, kvalitet spavanja, apetit i načina na koji vaše tijelo reguliše temperaturu. Dakle opadanje nivoa serotonina u mozgu izaziva niz nus pojava.

Imate li nedostatak serotonina?

Nedostaci serotonina su česti. Događa se ako se loše hranite i ne unosite dovoljno proteina i vitamina. Ako proizvodite puno hormona stresa koji može oduzeti i vašu proizvodnju serotonina.

Kako ovo popraviti?

Ako imate ovaj problem postoji mnogo kratkoročnih i dugoročnih rješenja. Za početak idite napolje trčati. Izlazak vani na svjež zrak i izlaganje svjetlu često je dobar način za podizanje raspoloženja. Ipak za trajno izbjegavanje depresije prije proljeća, nekoliko stvari koje vam mogu pomoći.

Kantarion je jedan od prirodnih lijekova protiv tjeskobe ili blage depresije. Također sprječava raspad serotonina u mozgu. Ovo je nešto što biste trebali uzimati svakodnevno, ali imajte na umu: iako ćete osjetiti korist nedugo nakon uzimanja, ponekad će trebati i četiri sedmice da uđe u sistem.

5 HTP je odlična za osobu koja traži lijek od depresije i aksiznosti, ali pomaže i kod nesanice.

Vitamin B: ako možete dobiti dodatak B6 ili B12 i ovo je najbolje za podržavanje funkcije i proizvodnje serotonina. Popijte vitamin B i umanjite rizik od depresije.

Inozitol: dodajte ga namirnicama npr. dodajte ga u smoothie. Ovo pogoduje živčanom sistemu i poboljšava aktivnosti serotonina.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA