Depresija

Kako zaobići depresiju nakon trke


OBJAVLJENO

4 Septembra, 2019

OBJAVLJENO : 4 Septembra, 2019


Šta je melaholija poslije trčanja?

Depresija poslije trčanja. Nažalost kod tkača nije uvijek sve uredu: ima i slabih strana. Ovo nije baš lijepa strana trčanja, osjećaj koji neki trkači imaju nakon završetka trke je tuga. Mnogi će reči da je sve prošlo veoma brzo. Trening oduzima toliko vremena i energije. Šta sad? Možda trka nije bila ono što ste se nadali i ostali ste da se pitate kad ćete ostvariti novi lični rekord. Tuga koja se javlja poslije trke je česta, trkači moraju znati kako je pobjediti.

Zašto se ovo dešava?

Prvo morate shvatiti zašto se ovo dešava. Većinom trkači su motivisani ljudi. Imaju volju i konstantno rade nešto novo. Kad se završe stvari koje su radili nekako su na gubitku. Uživajte što ste osoba koja ima ambiciju, postavite ciljeve i sposobni ste da postignete nešto novo. Sve su ovo osobine pozitivne ličnosti.

Šta možete uraditi ove sedmice?

Ako želite ići naprijed, postavite ciljeve tako da ste stalno zauzeti. Razmislite o kratkoročnim, srednjeročnim i dugoročnim ciljevima. Kratkoročni cilj je jednostavan: odmor i oporavak. Ne mislite o odmoru kao o propuštenom vremenu. Odmor je ključan kako biste bili zdrav i jak trkač. Pretjerali ste sa treningom, vrijeme je da odmorite vaše tijelo, nemojte biti depresivni nego se radujte što imate vremenea za hobije koje ste zanemarili. Morate dati vašem tijelu vremena za odmor kako ne biste završili sa sindromom pretreniranosti.

Šta možete da uradite?

Za srednjeročne i dugoročne ciljeve budite kreativni. Imate dovoljno kondicije da završie dugu truku. Čekate proljetnu trku? Zašto ne biste provjerili kako je trčati u blatu? Ili možda da pomognete novom trkaču da pređe stazu koja ga nervira. Ili bavite se drugim sportom. Isprobajte nove vježbe. Kasnije se fokusirajte na vašu sljedeću trku. Možda ste prošle godine bili sretni kad ste završili maraton. Možda želite i ove godine da ga završite, ali samo sa bržim vremenom. Ako patite od depresije poslije trke samo se sjetite da ćete se veoma brzo vratiti napornim trenizima.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA