Dehidracija

Kako da znate da ste dehdrirali


OBJAVLJENO

26 Avgusta, 2019

OBJAVLJENO : 26 Avgusta, 2019


Visoke temperature mogu da izazovu dehidraciju posebno kod trkača. Neki od znakova dehidracije: glavobolja, osjećate umor, osjećate slabost, ali teško je znati koliko ste dehidrirani poslije trke.

Dobro je da znate koliko imate kilograma prije nego odete na trčanje kako biste znali koliko ste izgubili za vrijeme trčanja. Ne znojimo se svi isto, tako da brzo možete saznati koliko ste dehidrirali.

Ovo je jednostavan test sve što vam treba je vaga. Izvagajte se prije nego krenete na trčanje. Zapišite broj kilograma i broj tečnosti koju ste popili za vrijeme trčanja. Kad se vratite sa trčanja napravite isti test i vidite koliko ste kilograma izgubili.

Za osobu koja ima 68kg gubitak 1kg ili manje je sigurna zona, ali gubitak više od 1kg je znak da morate pronaći način kako da se hidrirate za vrijeme trčanja.

Prilikom planiranja trke razmislite o tome postoje li izvori vode ili mjesta gdje možete stati na piće. A kad je stvarno vruće možda ćete morati uzimati vodu svako 10 ili 20 minuta pa će biti potrebno da nosite vaše ručne boce ili ruksak za hidrataciju. Također možete izabrati manju rutu i ostaviti nekoliko boca vode sa strane svakih nekoliko kilometara.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA