Pivo

Zašto je pivo dobro za oporavak


OBJAVLJENO

22 Avgusta, 2019

OBJAVLJENO : 22 Avgusta, 2019


Trail i ultra trkači uživaju u hladnom pivu poslije naporne trke ili treninga. Pivo ne samo da ima dobar okus nego obnavlja kalorije, sadrži minerale, može da smanji upalu i pomaže vam da se opuste poslije treninga.

Zašto trkači smatraju pivo dijelom njihovog oporavka.

Kalorije i ugljikohidrati

Pivo sadrži veći omjer ugljikohidrata i proteina od optimalnih 4:1, ugljikohidrati i porteini u pivu mogu da budu hranjivi u ograničenim količinama. Pivo generalno ima 10:1 ili 10:2 ugljikohidrata i proteina, a preostale kalorije dolaze iz lipida i etanola. Nakon teških napora sportisti često preferiraju tečne kalorije. Budući da je pivo 92% vode, alkoholno ili bezalkoholno pivo je jednostavno rješenje za nadoknadu kalorija i ugljikohidrata.

Slad i minerali

Sadržaj hranjivih tvari u pivi zavisi od tipa sladi koja se koristi, stepenu fermentacije i vremenu starenja. Slad ječma sadrži minerale u tragovima kao što je silicijum i B6. Čaša piva sadrži 92mg kalijuma, 14mg kalcijuma i 48mg fosfora. Jedna čaša bi bila dovoljna.

Polifenol, antioksidanti i antiinflamatorni

Slad ječma također sadrži male količine polifenola, koji su bogati antioksidantima koji smanjuju upalu. Studija iz 2016 navodi da antiupalni efekat polifena može da smanji upalu uzrokovanu oksidativnim stresom. Pivo sadrži 12 – 14 procenata polifenola.

Smanjite stres poslije treninga

Popite pivo poslije treninga s prijateljima kako biste smanjili stres. Oporavak poslije treninga znači smanjenje stresa na tijelu. Nazdravite sa vašim prijateljima poslije treninga i optimizujte vaš oporavak.

Ovog vikedna poslije treninga uzmite hladno pivo i napunite vaš um i tijelo.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA