Trening za maratonce

Najbolji trening za maratonce


OBJAVLJENO

23 Jula, 2019

OBJAVLJENO : 23 Jula, 2019


Maratonci su dobri u trčanju na duže staze. Puno vole dugo trčanje. Brzo trčanje je jako važan aspekt maratona, ali i aspekt koji se može zanemariti.

Jedan od trenera kaže da ako želite da postignete novi lični rekord na maratonu, brzo trčanje mora biti obavezan dio treninga. Trening brzog trčanja poboljšava vašu ukupnu kondiciju i donosi koristi ukupnim maraton performansama. Važno je da prije brzog trčanja izgradite jaku bazu.

Dugo trčanje, brzo trčanje

Ovo su dva primjera vježbi koje možete uraditi u dugom trčanju. Ovo je odličan način da izgradite samopouzdanje, zbog velike kilometraže i visokog intenziteta.

  • Uradite 10K zagrijavanje i pratite 6 do 10 1K ponavljanja na maraton tempu, sa 1K laganog između ponavljanja. Zatim se ohladite na 2 do 4 kilometra.
  • Počnite sa 16K laganog, zatim 8K na ciljanom maraton tempu. Opet trčite 2K lagano pa opet trčite 4K na ciljanom maraton tempu i trčite brže na svakom novom kilometru. Završite sa 2K laganim trčanjem.

Klasično brzo trčanje

Ovo su klasični primjeri brzih treninga. Uvijek radite 2 do 3K zagrijavanja i hlađenja prije i poslije brzih treninga.

  • Tri do četiri ponavljanja 2K na maraton tempu sa dvije ili tri sekunde odmora između ponavljanja.
  • Četri i pet kilometara ponavljanja na 10K tempu sa dva minuta oporavka između ponavljanja.
  • Osam do deset ponavljanja na 1K na 10K tempu sa dvije minute odmora između.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA