Lagano trčanje

Da li lagano trčanje sabotira vaš trening?


OBJAVLJENO

17 Jula, 2019

OBJAVLJENO : 17 Jula, 2019


Ako postoji jedna stvar oko koje se treneri slažu a to je da mnogi trkači prave grešku kad je u pitanju njihov trening.

Greška: trkači trče previše brzo na lagan dan

Lagani dan je veoma važan dio svakog trening plana. Lagani dani daju važne kilometre dok dozvoljavaju tijelu da se oporavi i adaptira na predhodne stresove treninga. Oni služe kao osnova na kojoj se može raditi naknadni trening. Ali mnogi trkači sabotiraju ovaj trening jer trče lagane dane prebrzo.

Lagano trčanje će vam pomoći da se opravite za sljedeću trku.

Koliko brzo je prebrzo?

Lagani tempo trčanja ne bi trebao biti brži od 5K tempa plus 75 sekundi. Za trku od 22:30 minuta 5K (4:30), ovo bi bilo jednako laganom tempu od 5:45/K. Također je uredu ako trčite sporije od ovoga, jer su prednosti ostale iste. Ako trčite prebrzo onda ćete završiti sa stresom na tijelu i postoji mogućnost da ćete sabotirati vaš sljedeći napor. Zapamtite  ne postoji “sporo” trčanje.

Drugi problem kod trkača je to što imaju tedenciju da stavljaju nesrazmjernu količinu napora na tijelo. Nekoliko sekundi intrevala  ili minuta ili dvije tempa  koji su gotovo beznačajni u odnosu na ostatak treninga. Malo odstupanje neće promijeniti fizološke koristi koje dobivate od treninga.

Uvijek je potrebno odgovoriti na pitanje: Koja je svrha teninga? Koje su koristi od laganog trčanja? Lagano trčanje pruža nizak stres na mišiće, srce i pluća što ubrzava oporavak i ostavlja osjećaj svežine za vaš sljedeći napor. Usporite i uživajte u laganom trčanju.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA