Trening maratona

8 emocionalnih stanja tokom treninga za maraton


OBJAVLJENO

3 Jula, 2019

OBJAVLJENO : 3 Jula, 2019


Ako planirate trčati maraton sada je pravo vrijeme da počnete trenirati.

Donosimo vam listu emocionalnih stanja tokom priprema za maraton:

Faza 1: Trčati ću maraton

Bez obzira na to da li je to vaš prvi maraton ili trideseti odluka da trčite 42.2K je prvi korak. Ispunjeni ste uzbuđenjem.

Faza 2: To i nije tako loše

Nije tako loše još. Druga faza je kad su trkači na početku izgradnje i prelaze manje kilometara nego što se nalazi u njihovom trening planu. Uživajte u ovoj fazi dok traje jer ćete gledati unazad sa željom u narednim sedmicama.

Faza 3: Ne, izvini. Ja ne mogu vani večeras

Ovo je vrijeme kad trening nije lagan i kad se vrijeme za krevet pomjera svake noći. U 21h se osjećate kao da je 2 sata ujutro. Tokom dana napuštate svoj sto na poslu kako biste otišli u toalet da drijemnete. Tako da ne, niste slobodni za piće u 21:30.

Faza 4: Jedete sve

Ekstremna faza je praćena ekstremnom glađu. Činjenica da je ova faza zabavna. Sve dok ne budete u McDonald’su sami, maraton trening je mala propusnica za kalorijske užitke. Uživajte u dodatnom komadu torte dok skupljate pređene kilometre jer su velike šanse da ćete potrošiti većinu unesenih kalorija već sutra.

Faza 5: Zašto sam se prijavio za ovo

Peta faza dolazi oko 6 sedmice vaše izgradnje. Ovo je vrijeme kad vaša kilometraža dostiže vrhunac i vaše tijelo i um postaju umorni. Misli koje su povezane sa petom fazom su “Da li me je uopšte stalo do ove trke?”, “Što mi je ovo trebalo?”, “Ne mogu ja ovo.”.

Faza 6: Povrede

Ako ne vodite računa o sebi, vrijeme treninga od 6. do 9. sedmice može biti jako teško. Možete trčati više nego što ste ikad prije i ako se na oporavite pravilno vaše tijelo daje znakove da ne može dalje. Ako osjećate da ste previše umorni uzmite nekoliko dana da se odmorite prije nego se umor pretvori u nešto ozbiljnije.

Faza 7: Smanjite vježbanje

Smanjite trening. Teško vrijeme za mnoge jer se kilometraža, koja se nekad smatrala nedostižnom, lakše prelazi. Uzmite odmor ali također i vrijeme da se zabavite. Budite ludi i otiđite na ručak u subotu zato što ne morate da trčite milione kilometara ili još bolje uzmite dan odmora. Živite malo.

Faza 8: Slatko olakšanje

Dan trke je stigao i postigli ste nešto veliko. Nadamo se da ste postigli ciljano vrijeme ali čak i ako niste, nema veze. Ne morate se više buditi rano i ići na trčanje naredne dvije sedmice. Uživajte u proslavi.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA