Lagano trčanje

Važnost laganog trčanja


OBJAVLJENO

18 Juna, 2019

OBJAVLJENO : 18 Juna, 2019


Napornim i dužinski treninzima pridajemo veću pažnju u trening planovima, ali lagani treninzi su vrijeme kada dolazi do napretka.

Šta?

Jednostavno, trčanje koje se ponekad naziva i oporavak je bilo koji trening kontrolisanim i ugodnim tempom. Ne mora biti postavljeno vrijeme i udaljenost, ali je obično kraće od drugih treninga. Ovaj tip trčanja se određuje relativnim naporom. Trbali biste se osjećati lagano i sposobni držati taj tempo određeno vrijeme.

Zašto?

Tijelo trpi manje stresa prilikom laganog treninga za razliku od teških vježbi, ali osigurava važnu kilometražu vašem treningu i ubrzava proces oporavka. Lagani treninzu su najefikasniji način za razvoj i poboljšanje aerobnog kapaciteta i kardiovaskularnog sistema koji su temelj za brzinu i izdržljivost.

Kad?

Lagano trčanje treba koristiti ako ste novi u trčanju ili za izgradnju osnovne kondicije. Oni su također važni za oporavak prije i poslije teških napora kao što su vježbe snage i dugo trčanje. Možete prakticirati lagano trčanje nakon teških napora ili prije važne trke. Sa izuzetkom intervala, brda i tempo trčanja, lagano trčanje trebalo bi činiti većinu vaših pređenih kilometara.

Kako?

Prilikom ovakvog treninga zanemarite tempo i distancu. Trčite onoliko sporo koliko vaše tijelo dozvoljava i često će to biti određeno vašim nivoom umora i stresa. Vjerovatno je dobra ideja i da se odreknete GPS-a osim ako ne znate da li trčite prebrzo, što je uobičajena greška trkača. Opšte pravilo je da lagano trčanje treba da bude na 5K tempu plus 60 – 90 sekundi, ali opet izaberite napor koji možete održavati neko vrijeme.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA