Voda

9 znakova da ne pijete dovoljno vode


OBJAVLJENO

28 Maja, 2019

OBJAVLJENO : 28 Maja, 2019


Više od 50% našeg tijela je voda. Pijete li dovoljno vode? U prosjeku trebate piti oko 1.5 do 2 litra dnevno.

Stručnjaci preporučuju da redovno pijete vodu tokom dana kako ne biste osjećali žeđ. Ako osjećate žeđ ovo znači da je vaše tijelo već dehidriralo.

Pijete li preporučenu dnevnu količinu vode ili vam se čini da vam je neki od sljedećih znakova dehidracije poznat?

1. Žeđ – klasičan znak

Žeđ je signal koji tijelo šalje kad dehidrira. Očigledno niste pili dovoljno vode na vrijeme i sad je potrebna hitna hidratacija.

2. Glavobolja

Kad vas zaboli glava često uzimate tablete protiv bolova. Često je uzrok glavobolje dehidracija jer krv nije dovoljno razrijeđena i zbog ovoga manje kisika prenosi u mozak. Velika čaša vode ili šolja vrućeg biljnog čaja je bolja i prirodnija opcija o tableta.

3. Problem sa koncentracijom

Naš mozak je tri četvrtine voda. Bez neophodne tečnosti imamo poteškoće sa koncentracijom.

4. Taman urin

Dehidraciju je također moguće primjetiti u urinu. Ako ne pijete dovoljno tečnosti mijenja se boja urina.

5. Suha koža

Ako pijete premalo vode to se može vidjeti na vašoj koži. Dostupna tečnost se prvo koristi za snadbjevanje vitalnih organa, koža mora čekati svoj red i zbog ovoga može postati suha i ljuštiti se.

6. Zatvor

Ako imate problema sa odlskom u wc ovo može biti još jedan znak da ne pijete dovoljno vode. Posebno kad jedete hranu bogatu vlaknima treba da pijete puno tečnosti.

7. Vrtoglavica

Glavni uzrok vrtoglavice je nizak krvni pritisak. Ovo međutim može biti i rezultat dehidracije. Krv se ne može pravilno rasporediti i pumpa se sporije kroz tijelo.

8. Umor

Dehidracija dovodi tijelo do zatvaranja metabolizma i to nas čini pospanim.

9. Grčenje mišića

Grčenje mišića uzrokovano je neravnotežom elektrolita. Od posebnog značaja su magnezijum i natrijum hlorid. Ako se znojite i ne pijete dovoljno tečnosti, imat ćete grčeve u mišićima.

Da li prepoznajete neke od ovih znakova kod sebe ako prepoznajete onda znate šta trebate raditi. Pijte vodu!

Copyright © 2019 TRCANJE.BA