Tjelesna težina

9 razloga zašto je trening sa vlastitom tjelesnom težinom dobar


OBJAVLJENO

22 Maja, 2019

OBJAVLJENO : 22 Maja, 2019


Vježbanje sa vašom vlastitom tjelesnom težinom savršen je izbor za poboljšanje vaše osobne kondicije, postizanje ciljeva i očuvanje zdravlja. A najbolja stvar je to da vježbe možete raditi bilo gdje. 9 razloga zašto biste trebali izabrati trening tjelesne težine.

1. Trening sa vlastitom tjelesnom težinom je efikasan

Mnogi ljudi misle da ne mogu izgraditi snagu i mišiće sa vlastitom tjelesnom težinom. Ali to baš nije tačno: iako trening tjelesne težine ne uzima puno vremena zahtjeva sve što ima. Ovo je svaršena kombinacija treninga snage i izdržljivosti. Kratki odmori održavaju visok broj otkucaja srca čineći ovaj trening super za sagorijevanje masti. I bez obzira na vaš nivo kondicije: uvijek je garantovan izazov.

2. Trening sa vlastitom tjelesnom težinom je funkcionalan

Funkcionalni trening uključuje pokrete tijela koji su slični pokretima u vašem svakodnevnom životu. Ove vježbe vam mogu pomoći da poboljšate sposobnost obavljanja svakodnevnih zadataka i da spriječite povrede. Uobičajene vježbe su čučnjevi, burpees i sklekovi. Pošto postoje različite varijacije ovih vježbi sigurno vam nikad neće biti dosadno.

3. Nije vam potrebna nikakva oprema

Ne trebaju vam nikakvi tegovi da uradite ove vježbe. Sve što vam je potrebno je vaša tjelesna težina. Iako su treninzi kratki oni su prilično intenzivni što je više nego dovoljno da transformišete vaše tijelo. Ali ako ikad osjetite da treba da dodate težinu uvijek možete koristiti bocu sa vodom ili tikvu.

4. Veća ravnoteža

Jeste li ikad probali raditi čučnjeve na jednoj nozi? Nije lako zadržati ravnotežu, zar ne? Uključivanje ovih vježbi u vašu rutinu može poboljšati vašu ravnotežu.

5. Uštedite vrijeme i novac

Dvije ključne prednosti treninga tijelesne težine su ušteda vremena i novca. Ovaj trening možete raditi kod kuće, ovo će vam uštediti vrijeme i trud ulaska u automobil i odlazak u teretanu. Plus, ne morate plaćati nikakvu članarinu. Novac možete potrošiti na novu sportsku odjeću ili na dodatnu opremu.

6. Ne morate brinuti o random vremenu

Pošto trening sa vlastitiom tjelesnom težinom ne zahtjeva odlazak u teretanu, možete se oprostiti od nezgodnog radnog vremena. Ujutro u parku prije posla ili poslije u vašem stanu – možete trenirati kad god poželite.

7. Ne postoji takva stvar kao što je dosada

Možete prilagoditi trening tjelesne težine. Savršen je za početnike kao i za naprednije sportiste. Pošto možete da mijenjate vježbe nema šanse da vam trening bude dosadan. Promijenite vježbe, uzimite kraći odmor i povećajte intenzitet. Što više raznolikosti to bolje.

8. Trening tijelesne težine možete raditi bilo gdje

Bez obzira da li ste kod kuće ili na putovanju: trening možete raditi bilo gdje. Zato se oprostite od svih jadnih izgovora. Za kratko vrijeme vidjeti ćete pozitivne rezultate.

9. Brzo spaljujete masti

Ljeto je na putu. Ovaj posljedni razlog je najuvjerljiviji za vježbanje tjelesne težine: intervalni intenzivni trening može ubrzati vaš metabolizam u samo nekoliko minuta. Zahvaljujući efektu naknadnog sagorijevanja kalorija satima nakon napornog treninga.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA