Prejedanje

5 savjeta da se prestanete prejedati poslije treninga


OBJAVLJENO

29 Aprila, 2019

OBJAVLJENO : 29 Aprila, 2019


Osjećate glad poslije vježbanja? Redovni treninzi mogu pojačati vaš metabolizam i povećati glad.

Iako je ovo naučno dokazano ne biste trebali ovo koristi kao izgovor da jedete hamburger, pomfrit i pizzu. Često precjenjujemo broj kalorija koje sagorijevamo i na kraju jedemo više nakon teretane ili jedemo pogrešnu hranu.

Kako možete izbjeći prejedanje poslije treninga? Pratite ovih 5 savjeta:

Razmislite dva puta o kalorijama koje sagorjevate

Da li ste spalili isti broj kalorija na laganom 5K trčanju kao što pojedete u velikoj zdjeli sladoleda?

Studije su pokazale da obično precjenjujemo broj kalorija koje sagorijevamo tokom vježbanja. Ostanite realni i kad se radi o izboru hrane nakon treninga.

Naravno nema ništa loše u tome da se ponekad pojede sladoled. Ali obrok sa ugljikohidratima, visokokvalitetnim proteinima i dobrim mastima je bolji izbor poslije treninga.

Pitajte sebe: da li sam zaista gladan?

Poslije svakog treninga zapitajte se da li ste zaista gladni? Ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje sa definitivnim da, možda ste zaboravili piti vodu za vrijeme treninga.

Često griješimo oko osjećaja žeđi i gladi, zbog toga prije nego što uzmete užinu, popijte čašu vode i vidite kako se osjećate poslije toga.

Ako vaša crijeva krče onda bi defintivno trebali nešto pojesti. Nakon kratkog treninga sve što vam je potrebno je 150 – 200 kalorija kao što je grčki jogurt ili šaka oraha. Ako ste imali duži trening ili dizali tegove trebat će vam malo više punjenja.

Jedite redovno

Ako osjećate ogromnu glad poslije vježbanja možda niste dovoljno jeli tokom dana. Redovan obrok pomaže u održavanju konstantnog nivoa šećera u krvi. Koliko često treba da jedete zavisi od vaših ličnih ciljeva.

Jedini način da budete sigurni da ste siti je da jedete hranu bogatu proteinima za svaki obrok. Studija koja je rađena u Americi ispitivala je efekat proteina na težiniu i sitost. Istraživanje je otkrilo da proteini više zasite od masti i ugljikohidrata.

Planirajte svoje treninge pametno

Bez obzira da li želite da trenirate prije doručka, ručka ili večere, pametno planiranje daje vam šansu da napunite svoje skladište energije zdravim obrokom. U ovakvom slučaju nećete morati uzimati dodatne grickalice, a time i dodatne kalorije.

Ne sagorijevajte kalorije samo da bi kasnije mogli jesti

Često se mučite sa vježbama u kojim ne uživate. Često razmišljate o nagradama koje vas čekaju poslije treninga.

Pokušajte da promijenite način razmišljanja. Pronađite aktivnosti koje želite da radite – nije važno da li se radi o biciklizmu, trčanju, treningu snage ili jogi. Vježbanje bi trebalo biti nagrada vašem tijelu, a ne hrana.

Najvažnije je da slušate svoje tijelo. Ako ste gladni ne ignorišite svoj stomak. Naučite da tumačite signale vašeg tijela i napunite svoje zalihe energije uravnoteženim obrokom.

Ako želite da učinite nešto dobro za vaše tijelo onda ga održavajte zdravim.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA