Trening

3 pravila za savladavanje izazova treninga


OBJAVLJENO

29 Aprila, 2019

OBJAVLJENO : 29 Aprila, 2019


Redovno vježbanje nije lako. Izrada sedmičnog plana je pola “bitke”. Ipak još uvijek postoji nekoliko izazova s kojima se trebate suočiti. Ovdje su 3 pravila koja vam mogu pomoći da savladate izazove.

Izazov #1: zagrijavanje i aktivni oporavak

Intenzivni trening je važan ako želite da ostanete u formi. Zagrijavanje i oporavak poslije treninga su važni za smanjenje rizika od povreda i povećavanje fleksibilnosti.

  • Zagrijavanje: važno je da se pravilno zagrijete prije nego krenete na trčanje, vožnju bicikla ili trening snage. Zagrijavanje priprema vaše tijelo za nadolazeću fizičku aktivnost i poboljšava vašu fleksibilnost.
  • Aktivni oporavak: dobar primjer aktivnog oporavka poslije treninga je istezanje ili foam rolling. Obe metode su idealne za ublažavanje napetosti mišića i poboljšanje performansi. Plus, pomažu vam da izbjegnete upalu mišića sljedeći dan.

Izazov #2: uzmite pauzu

Svi znamo za taj osjećaj postignuća poslije napornog treninga ili radost koju osjećamo kad stojimo ispred ogledala i vidimo naše prve rezultate kao što je smanjenje težine. Ne biste imali ništa protiv da idete u teretanu svaki dan kako biste zadržali dobitke, ali koliko god je važan svakodnevni trening tako je podjednako važan i opravak. Oporavak je neophodan ako želite da vidite rezulate.

Izazov #3: pronađite pravi balans

Posao, porodica, prijatelji, vježbanje… često je teško manipulisati sa svim ovim odgovornostima. Mnogi fitnes entuzjasti znaju kako je teško pronaći pravi balans. Ali dobra vjest je da je to moguće: vježbajte sa svojim prijateljima ili porodicom. Vidjet  ćete da zajedničko vaježbanje jača vaš odnos i timski duh.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA