Šećer

Odustati od šećera? 6 razloga zašto


OBJAVLJENO

1 Aprila, 2019

OBJAVLJENO : 1 Aprila, 2019


Da li ste ikada pokušali da ne konzumirate šećer mjesec dana? Ovo može biti izazov – ali vrijedi. Donosimo vam 6 razloga zbog kojih biste trebali prestati konzumirati šećer.

Um vam ostaje bistar

Konzumiranje previše šećera i masti može narušiti brojne funkcije mozga. Ovo je potvrdila studija koja je rađena na univezitetu u Australiji. Iz ovog razloga ostavite slatke stvari i držite svoj um bistrim!

Smanjite krvni pritisak

Povećanje težine je logična posljedica pretjeranog korištenja šećera i prekomjerna upotreba šećera dovodi do rizika povećanja krvnog pritiska. Ovo može dovesti do srčanog i moždanog udara, oštećenja bubrega i drugih ozbiljnih bolesti.

Ako smanjite unos šećera, pokrenite se i pratite vašu težinu, prestanite pušiti i izbjegavajte stres, sigurno će se vaš visoki pritisak smanjiti.

Možete spriječiti dijabetis

Analiza objavljena u časopisu potvrđuje da redovita konzumacija šećera – 2 porcije ili više – povećava rizik od metaboličkog sindroma i dijabetisa tipa 2. Konzumacijom hrane koja sadrži šećer razvija se otpornost na insulin. Rezultat: krvni pritisak raste.

Manje ćete žuditi za šećerom

Još jedna prednost odustajanja od šećera. Vaša želja za slatkišima će se postepeno smanjivati. Šećer je ovisnost. Što ga više jedete više ga želite. Prekinite ovo sa eliminacijom harane sa visokim sadržajem šećera iz ishrane. U početku će biti teško ali ćete primjetiti da manje žudite za slatkišima.

Uštedite novac

Potrošnja puno šećera košta puno novca. Zašto? Hrana sa visokim nivom šećera napada caklinu zuba i uzrokuje propadanje. Također slabi imunološki sistem rezultati je da ste često bolesni. Sve ovo dovodi do čestih odlazaka doktoru koji su često vrlo skupi. Pojačajte svoj imunološki sistem sa hranom kao što je đumbir i matcha čaj.

Imat ćete više energije

Vjetovatno ste primjetili da želite da legnete odmah nakon obroka sa visokim nivom ugljikohidrata i šećera. Šećer vas čini usporenim. Sljedeći put kad se zapitate zašto nemate motivacije razmislite o svojoj ishrani. Jedite više svježe neprerađene hrane kako biste imali više enerije.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA