Povećanje energije

5 savjeta za povećanje energije bez kofeina


OBJAVLJENO

29 Marta, 2019

OBJAVLJENO : 29 Marta, 2019


Koliko vam šoljica kafe treba da ostanete budni? Dvije, pet ili više? Činjenica je da konzumiramo previše kofeina. Možda razmišljate: “Koga briga?”.

Kofein stimulira proizvodnju adrenalina i daje više energije i za kratko vrijeme povećava broj otkucaja srca i povećava nivo šećera u krvi. Iako ovo zvuči kao dobra stvar, zapravo ima i negativne efekte: vaše tijelo oslobađa adrenalin kao odgovor na ono što je potrebno za akutni stres i kao što svi znamo, stres nije naročito koristan za naše zdravlje. Ako želite odustati od kafe evo nekoliko korisnih savjeta kako da pojačate svoju energiju bez kofeina.

Idite pod hladan tuš

Da li vam je teško da se pokrenete ujutro? Idite pod tuš. Hladan tuš dovodi do pojačanog pumpanja krvi i zagarantovano ste budni nakon toga.

Evo kako: prvo počnite sa toplom vodom. Zatim postepeno počnite smanjivati temperaturu vode – nikad ne okrećite vodu odmah na hladno. Kad se voda ohladi počnite sa nogama, zatim pređite na ruke pa onda na ostatak tijela. Ponovite isti postupak s toplom vodom. Ponavljajte ovo koliko god puta hoćete ali se pobrinite da tuširanje završite sa hladnom vodom.

Konstatntno tuširanje je dobro za pumpanje krvi i jačanje imunološkog sistema. Jedna stvar s kojom trebate biti pažljivi kod hladnog tuša je to da počnete sa desnom stranom tijela jer se srce nalazi na lijevoj strani i izbjegavajte stavljanje previše stresa na tijelo.

Udišite eterična ulja

Eterična ulja divno mirišu i korisna su za zdravlje. Ako želite da pojačate energiju bez kafe pokušajte držati bocu eteričnog ulja ispod nosa i udisati. Naročito je dobro ulje limuna. Za posebno osvježenje stavite nekoliko kapi ulja nane na ruke i duboko udahnite. Možete masirati vrat uljem od nane – garantovano je da će vas ovo razdrmati.

Pri kupovini eteričnih ulja pobrinite se da uvijek budu terapijska i kvalitetna. Sintetička ulja slabijeg kvaliteta mogu da izazovu više štete nego koristi.

Jedite nekoliko manjih obroka tokom dana

Da li ste umorni nakon jela? Ovo se dešava zbog toga što je vaše tijelo zauzeto varanjem posebno nakon velikih obroka. Povećava se protok krvi u probavni sistem što znači da u mozgu ima manje kisika. Manjak kiskika u mozgu uzrokuje umor. Kad jedete hranu sa malo vlakana nivo šećera u krvi nakratko skoči ali brzo opet padne. Masni obroci mogu također da budu teški za stomak. Ovo dovodi do toga da se osjećate umorno. Zbog toga bi bilo najbolje da jedete manje obroke tokom dana (idelano 4 ili 5). Na ovaj način vaše tijelo ima stalnu energiju bez preopterećenja.

Pijte prave stvari ujutro

Da li vam je proritet aparat za kafu ujutro? Da li vam je potrebna šolja kafe da bi započeli dan? Ako želite da prestanete da pijete kafu onda popijte čašu vode čim ustanete. Dodajte krišku svježeg limuna – osvježavajuće je. Kao opšte pravilo trebalo bi da pijete dosta vode tokom dana i ne zaboravite da se vaše tijelo sastoji  70% od vode. Dehidracija može dovesti do glavobolja i umora.

Ostanite aktivni

Vježbanje može da vas probudi. Ne govorimo o trčanju polumaratona ujutro. Nekoliko vježbi  ujutro je dovoljno  da započnete dan puni energije.

Kao što vidite postoji alternativa za povećanje energije bez kofeina.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA