Loš trening

Zašto se loši treninzi dešavaju dobrim trkačima


OBJAVLJENO

19 Februara, 2019

OBJAVLJENO : 19 Februara, 2019


Doživjeti loše trčanje ili loš trening, naizgled niotkuda, može biti jedno od najfrustrirajućih osjećaja u svijetu. Kao trkač stavljate toliko vremena i truda u vaš trening i često očekujete određene ishode kao rezultat.

Zbog lošeg treninga možete izgubiti volju ili se čuditi šta je krenulo po zlu. Nekad je odgovor jednostavno “ništa”. Loš trening ili loše trčanje se događaju – sve je to sastavni dio života. Ali niz loših treninga i trčanja moglo bi da znači da je vrijeme da poradite na svojoj rutini.

4 moguća razloga zašto ste imali loš trening:

Ne spavate dovoljno

Da pogodim: ovo ste već čuli? Iako bi s vremena na vrijeme željeli da malo više odspavate, spavanje mora biti jedan od prioriteta kada trenirate. Samo zato što možete proći kroz dan sa 6 sati sna ne znači da je vaše tijelo imalo dovoljno vremena da se odmori i oporavi od napornog treninga. Potrudite se da spavate 8h barem nekoliko dana u sedmici.

Nepravilno se hranite

Jesti pravilno ne znači samo jesti pravilnu količinu hrane, mada i to može napraviti veliku razliku u tome kako se osjećate. Kao prvo pobrinite se da unosite dovoljno kalorija da biste potaknuli vrstu i količinu vježbe koju radite. U redu je ako vam je jedan od ciljeva gubljenje težine ali nemojte zbog toga zanemarivati ishranu inače nećete imati dovoljno energije da izdržite trening. Druga bitna stvar je da jedete pravu vrstu hrane. Ako konstantno jedete hranu s puno šećera ili s niskim kvalitetom kalorija (kao npr. fast food), možete “pasti” tokom treninga zbog varijacija šećera u krvi. Poradite na tome da dodate više hranjive hrane u vašu ishranu kao što je posno mesno (šnicla, piletina ili riba) i povrće sa neprerađenim ugljikohidratima kao što je smeđa riža i slatki krompir.

Previše teških treninga zaredom

Ako se borite sa niskim nivoom energije tokom teških vježbi, problem može biti da prečesto pretjerujete s treningom. Potrudite se da nakon napornog ili dugog trčanja odete na lagano trčanje ili uzmete slobodan dan od treninga. Isto važi za trening za snagu, raditi iste mišićne grupe dva dana zaredom ne dozvoljava mišićima da se obnove i ojačaju.

Izostavljate trening za snagu

Ako ne nađete vrijeme da radite trening za snagu, sami sebi činite štetu. Trening za snagu ne znači da morate da idete u teretanu, da nađete sebi ličnog trenera ili da dižete teške tegove. Fokusiranje na jačanje “core” mišića, malih stabilizirajućih mišića i povećavanje ukupne snage pomoći će vam da izdržite teške treninge i da sigurno povećate kilometražu i brzinu.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA