O čemu razmišljati

9 stvari o kojima možete razmišljati dok trčite


OBJAVLJENO

18 Februara, 2019

OBJAVLJENO : 18 Februara, 2019


Vrijeme koje provedete trčeći možete iskoristiti na više načina. Možete meditirati dok trčite, trčati da jedete svoju najdražu hranu ili da se mentalno pripremite za sljedeću trku. Prije nego što odete trčati odlučite na šta ćete se fokusirati.

Evo nekih stvari o kojima bi mogli razmislti:

1. Mijenjanje površine na kojoj trčite

Površina koja je previše tvrda može uzrokovati bolove u zglobovima i povrede, isto tako ako trčite po površini kao što je npr. pijesak mogli bi zadobiti povredu koljena. Travnata i zemljana površina su najidealnije. Kada odete na trčanje, razmislite postoji li način da izmjenite rutu kako bi trčali po ugodnijoj površini.

2. Moć vašeg disanja

Ako trčite da se opustite ili se pripremite za težak dan unaprijed, razmišljajte samo o svom disanju, to može biti odličan način da trčanje bude meditativno. Jednostavno se fokusirajte da koristite puni kapacitet pluća i na duboko disanje.

3. Vaša najbolja trka ikada

Kada pokušavate da trčite što brže, jednostavno se sjetite posljednje trke u kojoj ste ostvarili dobar rezultat. To će vam doći kao veliko ohrabrenje.

4. Kako se pravilno oporaviti kad ne trčite

Radujte se oporavku. Dok trčite, isplanirajte nešto lijepo za sebe tako da ne bi slučajno preskočili dan oporavka.

5. Prelazak ciljne linije

Vizualizacija je taktika koju mnogi trkači koriste da bi se osjećali snžno. Zamislite sebe kako nevjerovatno snažno trčite ka cilju. Pozitivna energija vam zaista može pomoći kad vam treba podstrek.

6. Kupovina nove opreme

Ko ne voli kupovati novu opremu? Uvijek izgleda da vam nešto treba. Razmislite o stvarima koje vam se najviše sviđaju i napravite listu za sljedeći put kada odete u shopping. Plus, blizu smo kraja zime što znači da će zimska oprema brzo biti na raspordaji. Osim toga možete poćeti razmišljati šta vam od opreme treba za proljeće.

7. Vaš najdraži restoran

Jedna od pogodnosti trčanja je sva hrana koja dođe poslije. Svakom trkaču je dozvoljen “cheat day” s vremena na vrijeme. Planirajte jak trening i dok trčite odlučite s čim ćete se počastiti kasnije.

8. Hidratacija poslije trčanja

Je li danas dan za smoothie ili za zeleni čaj. Nemojte zanemariti ispravnu hidrataciju nakon što završite s trčanjem.

9. Nađite partnera

Drugi trkači su odlični partneri koji mogu učiniti trčanje još zabavnijim.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA