Grčevi

Kako izbjeći grčeve u mišićima


OBJAVLJENO

13 Februara, 2019

OBJAVLJENO : 13 Februara, 2019


Grčevi u nogama će vas doslovno zaustaviti. Ne samo da su ove kontrakcije mišića naporne, one su također bolni problemi od kojih mišići mogu biti pod upalom satima ili čak danima.

Decenijama je sportistima govoreno da su grčevi u mišićima uzrokovani dehidracijom, neuravnoteženosti elektrolita i niskim nivoima kalijuma – pojedi više banana i konzumiraj više sportskih napitaka i riješiti ćeš problem. Najnovija teorija, međutim, sugeriše da su mišićni grčevi često posljedica umora, a ne samo nutritivnog deficita.

Sve više dokaza pokazuje da grčevi mogu biti posljedica centralng i/ili perifernog neuromuskularnog zamora u odnosu na gubitak elektrolita.

Trajanje i intenzitet su dva najveća krivca koja izazivaju grčeve. Jednostavno rečeno, ako niste istrenirali svoje tijelo da izdrži određeni broj kilometara ili tempo trening, vjerovatno ćete dobiti grčeve za vrijeme trčanja.

Čak i ako ste adekvatno trenirali, promjene u vašoj formi trčanja kao i umor mogu uzrokovati probleme. Kako forma opada, veći napor se postavlja na mišićni sistem i to može dovesti do grčeva.

Izbjegnite grčeve

Srećom postoji nekoliko mjera koje možete poduzeti da bi smanjili vjerovatnoću pojave grčeva. Dodavanje sesije gdje trenirate dvije ili više disciplina jednu za drugom sa malo odmora ili prekida između, može biti jedna od najboljih mjera predostrožnosti koju možete preduzeti. Kada to radite, fokusirajte se na položaj tijela, položaj stopala i kadencu.

Ne samo da ove sesije pomažu u izgradnji snage i izdržljivosti u borbi protiv umora u trci, već vam pomažu da održite i idealan tempo. To će vam pomoći da se držite tempo plana umjesto da krenete prebrzo i da vas kasnije grč izbaci iz trke.

Iako je unošenje dovoljno tečnosti i elektrolita još uvijek važan dio ove slagalice, mnogi sportisti smatraju da dobar trening igra najvažniju ulogu u spriječavanju grčeva u mišićima za vrijeme trke. Štaviše, kada se posvetite ovim mjerama, vjerovatno ćete primjetiti skok u vašoj snazi i izdržljivosti. To je nešto što nijedan sportista ne može odbiti.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA