Smanjite stres

Kako smanjiti stres


OBJAVLJENO

5 Februara, 2019

OBJAVLJENO : 5 Februara, 2019


Iskreno, svima bi nam prijalo da imamo manje stresa u životu.
Srećom postoji više od jednog načina da se to ostvari.

Od povremenog ostavljana mobitela na stranu do žvakaće gume, može se za svakog nešto naći. Probajte jedan ili sve načine kako bi se osjećali zdravije, sretnije i kako bi se riješili stresa.

31 način da se riješite stresa:

  1. Izađite napolje. Svejži zrak i priroda dokazano smanjuju stres i anksioznost;
  2. Isto važi i za treniranje. Što više trenirate to ćete se fizički i mentalno bolje osjećati;
  3. Odmorite od društvenih mreža, barem na nekoliko dana;
  4. Otiđite na masažu;
  5. Isprobajte neke vježbe dubokog disanja;
  6. Otiđite na zasluženi odmor;
  7. Preuzmite aplikacije za meditaciju kao što su Headspace ili Calm;
  8. Otiđite na pretstavu ili pregledajte komediju. Smijeh može smanjiti stres, napetost i može popraviti raspoloženje;
  9. Spavajte više;
  10. Pijte zeleni čaj. On sadrži amino kiseline koje mogu smanjiti stres;
  11. Rastezanje vam može pomoći da opustite tijelo i um;
  12. Nađite sebi hobi kao na primjer crtanje, slikanje ili pletenje;
  13. Počnite pisati dnevnik zahvalnosti kako bi se podsjetili na pozitivne rezultate u životu,
  14. Pokušajte progresivno opuštanje mišića da biste se osjećali opušteno od glave do pete;
  15. Slušajte muziku dok idete na posao. Prava playlist-a može poboljšati raspoloženje i povećati energiju;
  16. Prošetajte za vrijeme pauze za ručak;
  17. Isprobajte difuzor. Aromaterapija može biti efektivno sretstvo za ublažavanje stresa;
  18. Pojedite malo tamne čokolade bogate antioksidantima kako biste smanjili hormone stresa u vašem tijelu;
  19. Očistitite svoj stol kod kuće;
  20. Idite na yogu;
  21. Izađite na Sunce. Vitamin D je snažno sredstvo za povećanje raspoloženja;
  22. Unesite više Omega 3 iz izvora kao što su losos i avokado. Mogu pomoći u smanjenju stresa i anksioznosti;
  23. Provodite više vremena sa sretnim i pozitivnim ljudima;
  24. Provodite manje vremena sa ljudima koji vas sputavaju;
  25. Počnite sa vrtlarstvom, na taj način ćete se spojiti sa prirodom;
  26. Plešite kako bi smanjili stres;
  27. Razgovarajte. Dijeljenje stresa s terapeutom ili voljenom osobom može biti vrlo korisno;
  28. Igrajte se sa životinjama;
  29. Žvačite gumu za žvakanje. Može smanjiti stres, umor i depresiju i promovisati pozitivnije raspoloženje;
  30. Prestanite odugovlačiti;
  31. Zagrlite nekog. Istraživanja pokazuju da je fizička intimnost odličan način za upravljanje sa stresom.

Copyright © 2019 TRCANJE.BA